Společně vytváříme čistší budoucnost
Aby svět dosáhl skutečné čisté nuly, potřebuje řešení pro hlubokou dekarbonizaci nejobtížnějších odvětví, jako je výroba oceli, chemická výroba a těžká nákladní doprava. Řešením je čistý vodík. Jako přední světový dodavatel vodíku dnes společnost Air Products využívá své odborné znalosti a investice do projektů čistého vodíku a čistých paliv (15 miliard USD), aby pomohla urychlit přechod na energetiku a vytvořit čistší budoucnost pro náš svět.
Prohlédněte si naši interaktivní grafiku, kde najdete několik příkladů, jak může společnost Air Products pomoci zákazníkům dekarbonizovat a fungovat udržitelněji.
Proč vodík pro dekarbonizaci těžkého průmyslu?
Přejeďte prstem a dozvíte se, jak může vodíkové palivo pomoci dekarbonizovat průmysl
Oblasti použití
Zkoušky, testování a trvalé používání řešení pro přimíchávání vodíku do toků zemního plynu za účelem dekarbonizace velkých a malých generátorů.
Nahrazuje současné používání šedého vodíku a rozšiřuje aplikace v technologiích, jako je EUV litografie.
Využití vodíku a CSS k dekarbonizaci vysokých pecí, základních kyslíkových pecí, přímo redukovaného železa nebo elektrických obloukových pecí.
Využití CCS, nahrazení současného využití šedého vodíku a rozšíření aplikací pro vytvoření čistých surovin pro další zpracování a využití.
Využití kyslíkového paliva, vodíku a CSS k dekarbonizaci tavení skla.
Vodík se využívá k redukci oxidů kovů, zabraňuje oxidaci při tepelném zpracování a slouží jako palivo nebo procesní plyn při stříkání.
Technologie kyslíkových paliv a náhrada vodíkem nebo jeho směšování mohou pomoci minimalizovat uhlíkovou stopu vašich procesů tavení neželezných kovů.
Využití kyslíku, obohacování kyslíkem, CCS a vodíkem vám pomohou zvýšit výrobu, využívat více alternativní paliva a snížit uhlíkovou stopu vašeho provozu.
Používání vodíkových palivových článků a spalování pro dekarbonizaci nákladních vozidel, autobusů, letadel, vodních plavidel a dalších.
Dekarbonizujte s jistotou.
Obraťte se na některého z našich odborníků v oboru ještě dnes.